Döda mig!

Döda mig är kanske den mening jag använder oftast, har fått den från mickis tror jag från början. Min sjukhet går inte åt rätt håll utan snarare åt fel håll.. Jag somnade halv sex i morse för att jag var så dålig, nös varannan minut, nös så mycket att jag tillslut började att blöda näsblod, sen när det var borta nös jag vidare och sen kom det näsblod igen och igen, en helvetes natt. Orkade ingenting idag, hemskt att ens behöva leva dagar som denna.. Mamma bjöd in mig och henrik på tacos hos dom runt sju men jag ringde och sa att jag inte orkade men efter två alvedon kände jag mig piggare så det slutade med att jag åkte dit ändå. Åt lite tacos och mös med hela min familj, minus pappa dåra.. det händer inte så ofta att vi ALLA är på samma ställe samtidigt! Sen har jag bara legat i sängen sen vi kom hem, nu är jag återigen helt sänkt men ska försöka dra i mig lite te, en alvedon och någon halstablett och se en film.. sen sova och be till gudarna om att jag är piggare i morgon. Tror dock oavsett om jag är piggare eller inte att jag måste ta mig in till stan för att fixa ett nytt körkort, det tar ju ett tag att få körkortet och jag får bara köra med mitt leg till och med nästa fredag, känns jobbigt då jag låter som en kråka när jag pratar och inte kan andas men det är bara gilla läget, har jag tur kan jag iallafall kanske åka med Henkan hem och då behöver jag bara ta två tåget dit och sen i stort sett hem direkt och då är det inte så jätte jobbigt.
Nu har jag gnällt klart, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lillhannus

Vafan syrran! Du lät ju inte ens lite sjuk igår. Sluta slappa börja jobba!

2010-04-15 @ 13:56:33
URL: http://www.klockren.nu
Postat av: Tilda

Hahah hörruduru skärpning! Du sa ju att jag lät som käringen på administrationsavdelningen ;) SÅ SJUK ÄR JAG!!

2010-04-15 @ 18:20:25
Postat av: Lillhannus

Jo de e sant. Men hon är inte sjuk, bara äcklig. Är man äcklig kan man jobba.

2010-04-15 @ 22:14:59
Postat av: mickis

haha ja! det är en välanvänd fras :D

2010-04-15 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0