Godnatt kryssnings veckan

Det var så skönt att vara ute och promenera idag! Jag skippade till och med jackan och tog en sån där "skal" träningsjacka och jag ångrade mig inte en sekund det var lagom. Fick burgare som vi grillade ute till lunch hos mamma och Uffe när jag kom dit efter promenaden, efter det satt jag i solen vid husväggen och stekte i 30 min, de var 20 grader där i solen. Sen åkte vi hem, tog tag i en massa trist... slängde glasflaskor, förpackningar, tidningar, kartonger och så pantade vi flaskor och burkar när vi handlade. Jag mådde så illa så jag ville inte ha någon middag och inte henkan heller, jag är inte van att äta lunch och middag då jag oftast bara äter en av dem eller två och den ena består av något lätt.. Så jag köpte yoghurt bara och Henkan något bröd. Kom hem vid fem och la mig i sängen och sov till klockan nio, då vart det Wallander och lite yoghurt. Nu ska jag sova igen, fasen vad jag ska sova. Godnatt, hoppas ni haft en bra vecka och att nästa blir minst lika bra! Min vecka har varit väldigt intensiv men väldigt, väldigt rolig, love.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0