Julia Roberts <3

Jag har sovit i princip hela tiden sen jag kom hem, eller iallafall legat i sängen. Henkan väckte mig runt halv åtta tiden och frågade om jag inte ville äta något, kände inte för att göra det men eftersom jag bara ätit yoghurt idag så jag tvingade mig upp och Benke lagade soppa till mig och mjukt bröd.. lyckades få i mig en tallrik. Däckade sen i soffan framför Top Model och sen Svenska Hollywoodfruar, jag bara älskar Maria Montazami! Efter fruarna somnade jag i soffan igen och nu har jag förflyttat mig till sovrummet och har satt på min ultimata favoritfilm! Kan ni gissa vilken? Jag kan ju säga som såhär att jag tvingat alla mina tidigare pojkvänner, alla mina bästa vänner och Henkan att se denna film med mig, det är romantik så det står härliga till... gissat klart? Pretty Woman såklart.

Nu blir det Prettan och sen sussa, puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0