Lycka!

Igår var jag i Haninge på Oleary's med Stina och Sandro på fotboll. Åt kladdkaka och cola light och tittade på Barca - Inter. De andra åt mat också men jag hade lovat Henkan att laga mat och dessutom försöker jag att dra ner på onödiga kostnader med tanke på den kommande USA resan! Barcelona vann men Inter gick trots Barcelonas vinst till finalen i Champions. Vi hade en bra kväll, jag älskar ju fotboll men jag märker att mina år med en hockeyfanatiker till pojkvän bidragit till att jag blivit mer en hockeytjej än fotbolls, men jag kan fortfarande när jag vill! När jag kom hem hade världens absolut bästa sambo köpt en ny plattång till mig, han är helt underbar och känner mig utan och innan. Jag har virvlar i luggen och på lite andra ställen i mitt hår och plattar därför virvlarna och övriga håret nästan varje dag för att ens kunna gå ut, vilket han vet om och han ville nog bara vara en snällis, vilket han absolut är. Jag älskar dig! Obs! Kan också ha att göra med att jag bad honom pilla lite på min plattång och se om han kunde  få den att fungera vilket inte är hans bästa sida. Dvs tekniken så därför valde han kanske att låta bli att pilla och istället köpa en ny plattis och på det sättet slippa köra "tekniska manligheten" ner i botten. DS. Skämt och sidor, jag älskar dig.

Idag ska jag bli klar med tenta skiten och så hoppas jag på powerwalk med Stina runt Ringvägen. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0