Myspys

Hemma från Garpi nu. Marcus plockade upp mig runt halv sju och vi åkte och tittade på hockeyn med Garp, Adam, Jeppe och Sandro. I tredje perioden kom Stina <3 och då åt vi tårta som Johan, Adam & Jeppe bakat och den var galet god och stolta var killarna över den fina tårtan! Det är så mysigt att träffas såhär mitt i veckan och bara mysa och umgås, sånt uppskattar jag nästan mer än helgerna då det känns som ett "krav" att man måste göra något och man måste ha roligt. Att ligga i soffan och bara umgås med dem man tycker om det är väldigt mycket mera uppskattat anser jag. Marcus och jag åkte hem mellan tredje perioden och förlängningen och jag kom precis innanför min dörr när HV gjorde avgörande målet. Eftersom jag knappt hann äta någon middag (läs åt nudlar, fy fan vad dåligt) så jag var tvungen att äta en korv när jag kom hem, så nu är magen lite gladare. Tänkte titta på ett avsnitt av Gossip Girl nu och sen sova, imorgon är jag ledig, skönt. Eller ja.. ledig är man väl aldrig riktigt helt, men jag behöver inte åka till skolan, jag ska dock börja skriva på tentan och läsa böcker.

Men nu måste jag ta tag i duschen och Gossip Girl tittandet. Puss och kram!
PS. Bara 50 dagar kvar till New York där jag ska hänga med några av världens bästa vänner. DS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är härlig. jag undrar om du inte kan berätta lite om dina vänner? du skriver mycket om dom och de vore roligt att veta lite mer hur de är som personer?

2010-04-22 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0