NYC shopping list?!?! Que?!

Vi åker till NYC om 44 dagar och jag har redan börjat planera vad jag ska shoppa. Det är så fruktansvärt jävla typiskt mig, first comes the shopping then some sense. För det första har jag inte något spikat sommarjobb även om jag har något på gång, kanske borde jag lugna mig tills jag iallafall har ett jobb med att göra enorma shoppingplaner? För det andra, det är ju för fan 44 dagar kvar?! För det tredje? Ja för det tredje? Borde inte turistaktiviteter och annat planeras först? Hell no, jag skiter i't. Jag är som jag är och det är såhär jag är, knasig så det står härliga till. Ibland blir jag trots det bara så less.

Kommentarer
Postat av: jess

nej turistaktiviteter kommer ganska langt ner pa listan. punkt nummer ett ar att ta igen forlorad tid ;)

och du, de ar lika bra du borjar packa nu pa en gang, for 44 dagar kan verka mer an de egentligen ar.

snart kramas vi vannen!

love you <3

2010-04-28 @ 15:08:30
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Tilda

JA kramas och mysa i sängen, misstolka det inte men fan vad vi ska mysa och skeda på nätterna! Jag ska ju knappt ha något med mig ;) så de finns inget att packa ska ju ha alla dina saker med mig ju ;) LOVE YOU!! <3 <3

2010-04-28 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0