Sms från Stina, 12 april 2010 23:51

"Seriöst! Har man otur eller! Skulle packa upp väskan sen kryssningen så känner jag att det är helt blött. Tar upp Ipoden som är helt sönder frät! Jag skojar inte! Sen hittar jag kameran i samma skick. Det var min nagellacksremover som läckt ut. Billig kryssning :'("

Allvarligt? Undra om det vilar en förbannelse över oss? Jag söp bort körkortet och pengar, stina söp bort spriten, H söp bort sig själv och kepsen, Garp söp bort sina pengar.. Stinas Ipod och Kamera blev förstörda, vissa vänskaper sattes på prov, behöver jag fortsätta?! Ska vi se det som ett tecken? Ingen mer kryssning eller vadå? Borde vi kanske hålla oss på land? Nej det är bara bita ihop och fortsätta, keep on walking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0