Långtids sjuk

Bättre idag med sjukdom och hela helvetet men fortfarande inte ens i närheten av bra, tror det var länge sen jag var så sjuk som jag varit den här veckan.. Det hjälper uppenbarligen dock inte att jag ligger i sängen hela dagarna, att jag legat i tre dagar, så jag begav mig ut eftersom jag var tvungen. Tog tåget till stan och jag gick till vägverket och tog en ny bild för körkortet... jag måste verkligen ha sett helt fantastisk ut på den bilden, feber, snorig, hosta och fruktansvärt halsont. Efter det gick jag till apoteket och handlade upp mig på en massa droger och sen köpte jag en glass som jag orkade äta en tugga av sen vare i soptunnan med den! Började gå mot Henkans jobb, tog nästan 20 min trots att det inte är mer än 1 km och knappt det. Kunde inte gå så fort, för de var redan svårt att andas som det var. Kom in i byggnaden och möttes av tre små tomtar som säger "VAD FAN GÖR DU HÄR?!" samtidigt som dem skrattar, sen vart det bus och bråk som vanligt fast jag inte var på humör. Gick sen med grabbarna på deras sista uppdrag och sen hoppade vi in i bilen och började åka hemåt, carl hoppade av vid globen, sandro i ösmo, marcus hemma och jag och bulan åkte hem. Nu har jag precis tvingat i mig lite mat, nu tänker jag lägga mig och sova i soffan, henkan ska se på hockeyn. Hoppas jag orkar gå ur sängen i morgon, någon skola blir det dock inte... PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0