Annandag påsk

Vaknade av att Henkan drog upp våran "rullgardin" (just nu är det en filt som hänger över gardinstången) och sa titta ut och där låg det... SNÖ! Jag suckade, gjorde andra läten och drog sedan täcket över huvudet, det kändes bara så omöjligt där för en stund, en som är glad över detta är väl Mickis som tillskillnad från oss andra inte tycker att hon fått tillräckligt med snö de senaste månaderna! Ikväll ska jag till mormor på middag fram tills dess tänker jag njuta av den sista lediga påskdagen, ligga i soffan, äta godis och titta på tv imorgon är det vardag igen! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: mickis

jahaaaaru!! men jag vill ha meeeeeeeeeer!!

<3

2010-04-05 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0