Victorious

Åh jag är inne i ett lyckorus och jag har varit det i ett par dagar nu! Jag har valt att inte ta till mig av precis allting som vissa människor gör, säger och kanske mest det dem inte gör. Det har lindrat de senaste dagarnas besvikelse från att dyka upp och ställa till det i mitt humör. Istället har jag bestämt mig för att bara köra på! Jag är super taggad på träning.. ska bara bli av med denna äckliga hosta först, New York är på ingång, jag har välrdens bästa vänner och så många underbara vänner som jag har hemma just nu, på samma gång har jag inte haft på några månader nu! På onsdag ska jag mysa med mina tjejkompisar, på dagen Stina och på kvällen, Mic, Elsa, Camilla och Tamara, har inte träffat Tamara sen november så det finns en hel del att prata om och framförallt kanske skratta åt! Nej jag har liksom bestämt mig för att livet är för kort för att orka gå runt och deppa och tänka dåliga tankar hela tiden, klart dem kommer och att man inte kan vara på topp jämt.. det som gäller då är att ta några minuter, deppa och sen ta nya tag igen och bara köra på!

Blir man inte glad av en väldigt söt kanin?

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha söt och söt vet jag inte :P Knasig iaf!

2010-04-20 @ 13:28:29
URL: http://slumpadetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0