Balans

Jag har bloggat riktigt dåligt den senaste tiden, det har berott på tidsbrist och roligare saker att göra. Nu är skolan äntligen igång igen och det känns bara så rätt, allt känns så rätt, precis som det ska kännas. När jag inte är i skolan så fixar jag hemma med en massa saker, läser kurslitteratur och möblerar om hemma, jag trivs verkligen hemma i detta nu, trots att vi har minst en miljard saker att fixa med och ta itu med när det kommer till lägenheten. Förövrigt finner jag mig själv väldigt positiv just nu och glad, just nu är det svårt att rubba min balans känns det som. Eller ja de skulle väl kanske vara den där nedrans himla renoveringen av garaget på området som gör att det är kaous och omöjligt att parkera bilen eftersom de inte finns några parkeringar och ja tomtarna som renoverar våra balkonger och dyker upp 1-2 timmar varje dag istället för att bara göra klart skiten. Men jag väljer att inte låta den där skiten komma åt mig, men ja det stör mig!

Ikväll jobbar Henkan natt och ja dag som vanligt så jag är ensam, vilket jag INTE tycker om. Önskar du var hemma nu Jesse Pesse! Har spelat in meddelande hos min kusin, hoppas hon kommer hit och äter med mig, sushi! Så får jag sällskap en stund iallafall.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0