Dagarna springer förbi

Onsdag, veckorna går fort när man är ledig. Lunchade med några söta tjejer idag, mysigt som tusan och solen var ju dessutom framme idag. Var sen hemma och tvättade hela eftermiddagen och runt middagstid kom jag och syster överens om att åka till ishallen och titta på AJ-matchen som Adam spelade eftersom vi inte hade något speciellt för oss någon av oss. Så plockade upp syster på jobbet halv nio och så åkte vi till ishallen, där träffade vi bästa Garp, Emma och sen kom också Ellen. Det var en väldigt kul och skratt fylld stund på läktaren och för att erkänna blev det inte allt för mycket hockeytittande. Har knappt träffat Johan sen han tog studenten 6/6 så vi hade lite att ta igen på. Tog sen med mig alla mina små kycklingar (Ellen, Jossan & Emma) och skjutsade hem dom efter matchen och nu är jag hemma, tittar på Remember me igen, vilken vacker film.. Älskade Pattinson. I morgon blir nog en bra dag, bio med söta töser, det är alltid älskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0