Fredagsmys!

Är det illa när man måste börja dagen med att städa för att min syster som ska städa kommer för att städa idag? Med andra ord var jag tvungen att städa för "städerskan", illa. Idag kommer som sagt syster för att städa, så jag ska åka och handla nya disktrasor och lite sånt för att underlätta för henne och så ska jag ta ut pengar. Under tiden hon städar ska jag åka ner till centrum och försöka fynda något kul och titta på gardiner till sovrummet, mucho behövligt. Ikväll ska det grillas och sen ska jag förhoppningsvis träffa tjejerna, ahh. Mickis och Elsi åker på söndag och Tamara på onsdag. Kommer kännas tomt här hemma utan dom, men snart är dom ju hemma igen och om två veckor imorgon landar Jesse på Svensk mark igen så det kommer bli en så jäkla bra höst, snart ses vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0