Hata söndagar

Jag tog mig ut och betade av några punkter på listan över saker jag absolut inte ville göra idag. Åkte till ishallen och pratade med lite söta tjejer & killar och halvsov lutandes mot min systers knän. Det bränner bakom mina ögonlock för jag är så himla trött och allt som hör där till och mitt huvud är så in i bängen fyllt med skit och värk att jag funderar på att choppa av huvudet en stund och lägga det någon annanstans.. Skulle absolut inte göra mig någonting att vara huvudlös en stund. Har precis petat i mig en alvedon och en ipren och nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa och vila, så förbannat skönt. I morgon är en ny dag och tacka gudarna för det. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0