I die!

Om det är någon och då menar jag verkligen någon som jag verkligen skulle vilja byta garderob med så är det Rachel Zoe. I hennes helt fantastiska garderob ryms vintage Chanel fynd från tiden då Coco Chanel själv designade, fantastiska Haute Couture klänningar, Alexander McQueen original pieces, One of a kind skor och väskor och sådant man inte trodde existerade på riktigt. Rachel Zoe är alltid så otroligt snyggt klädd, ibland lite väl over the top men everything is to die for. Varje liten del av hennes garderob är helt fantastisk och jag vågar inte ens tänka på vad värdet på hennes garderob skulle vara, inte för att jag någonsin skulle sälja ett plagg om det vore min garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0