Jesse Pesse 20 år!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för idag är Jessicas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!! Grattis älskade, underbara vän på din 20 års dag. Just nu befinner du dig i Los Angeles, önskar jag var där med dig, jag är så avundsjuk, tänk att få spendera sin 20 års dag  "In the one city where they say dreams come true". Hoppas du får en underbar dag och att resten av tiden på västkusten blir minst lika bra, snart ses vi och då ska vi skåla med champagne och jordgubbsdrinkar och fira att det för första gången på 13 månader bara är ett telefonsamtal mellan oss. Jag älskar dig pluttinuttan, grattis på system myndighetsdagen!

För lite mer än ett år sen, då vi alla sa ett tårfyllt hejdå och firade din dag, snart är vi där i uterummet igen, dock med en helt annan glädje än den vi kände för ett år sen!

Kommentarer
Postat av: jess

till att börja me vill jag säga; den där bilden tillhör skräpkorgen!!

men tack du underbara fina <3 saknar dig å snart ses vi, på riktigt =)

love!

2010-08-26 @ 08:07:51
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0