Ledighetskommiten

I morse vaknade jag i smärre panik av att solen sken in genom fönstrena... Jag var helt säker på att jag försovit mig och flög efter mobilen... Insåg när jag tittad på klockan och började fundera när jag egentligen börja att jag faktiskt inte börja alls! Jag är nämligen så ledig man kan bli till den 30 augusti med undantag för en dag då jag ska registrera mig för nya kurser. Så ja... jag sov en timme till imorse. Gick upp helt utvilad och åkte och handlade mat och uträttade ärenden. Åkte sen hem och gjorde ingenting en stund och sen så gick jag hem till henkans lillebror och hjälpte honom laga värdens måltid. Det blev hemmagjorda salmingburgare och så laxpaket (till dom som äter fisk), riktigt gott blev det. Åkte sen till ishallen för att se på NHC - DIF J20, matchen avbröts dock pågrund av kondensen som uppstår när det är 25 grader ute och isen kall och spelarna svettiga, dimma är bara förnamnet, man såg inte pucken eller spelarna ibland. Så vi åkte hem och nu ligger jag i soffan hos nettan och palle, grabbarna spelar tv spel och jag flikar in ibland och förlorar, typ.

Stina fixa din telefon..... Jag blir tokig och har kul saker att berätta, älsklings skvaller och annat viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0