Lyckliga jag!

Idag fick jag ett så himla fint besked... Jag kom in på min utbildning. Informatörsprogrammet, tre år på Södertörns Högskola! Helt jäkla underbart! Jag kan äntligen börja planera mitt liv, jag kan köpa en kalender och börja planera, jag kan börja se över resor och möjligheter och för att inte tala om... Jag kan äntligen pusta ut och se en framtid, om tre år har jag en utbildning och förhoppningsvis en framtid, om allt går som det ska. Den här gången är jag dock så otroligt bestämd, jag vill verkligen så gärna göra det här och jag ska göra det till 100%, det har jag bestämt mig för. Jag längtar efter att få sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tsm med anton palm som gick ut svanis det här året som ska börja gymnsiet?

2010-08-09 @ 00:13:43
Postat av: mickis

HAHAHHA AHHAHAHAH kul kommentar liksom

2010-08-09 @ 00:44:31
Postat av: Tilda

HAHA! :D Nej jag är inte tillsammans med honom utan med hans sju år äldre storebror! Vilket barnarov de skulle vara, eller hur mickis? :D HAHA :D

2010-08-09 @ 15:27:45
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Camilla

GRATTIS! :D <3

2010-08-10 @ 13:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0