Redfoot shoes

Jag vill så gärna ha dessa skor från Redfoot shoes. Det är från Redfoots limited "Sex and the City" utgåva av skor och skon heter "Carrie". Jag älskar alla Redfoot's skor dom är super underbara och väldigt praktiska. Det är nämligen så att Redfoots skor går att vika ihop på mitten och så stoppas dom i en liten sammetspåse och stoppas ner i väskan, det tar absolut ingen plats i väskan och är alltså HELT perfekta för sena utekvällar då plats i väskan är det minsta man har och klumpiga skor är onödigt att bära på.

Priset? 599 kr.

Kommentarer
Postat av: joss

sv: Mjo men dem jag umgås med kallar det för alkishemmet. Jag vet att dem också är människor, bara det att dem hamnat lite fel i livet. Det är bara en vana att säga så, ingen ursäkt kanske men man "blir som man umgås" haha.

2010-08-11 @ 23:50:09
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0