Stina Fina

Jag och Stinen har tittat på skräckis "Prom Night", helt värdelös se den inte. Sen har vi pratat en hel del strunt, så mycket strunt att det inte finns så mycket mer att prata om, eller ja strunt och strunt i våran värld är det viktigheter. Nu sover bebin här brevid mig i soffan, har hon tänkt att jag ska bära henne in i sängen? eller hur tänkte du? ;) Stinen! Du låter kul när du sover, inga snarkningar dock VÄLDIGT tunga andningar med lite halvt grisljud mellan åt, haha, sött.

Imorgon, skjutsa "småglin" till gymnasiet och sedan fördriva tiden med något... vad tusan jag ska fördriva tiden med har jag dock ingen aning om, ingen hemma, inget att göra och städningen har jag till största delen tagit hand om och shopping, nej det orkar jag inte. Kanske ska besöka mormor och passa på att träna en längre stund. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0