This is my life and in this I'm on my own.

Just nu är livet inte så jätte roligt. Jag går runt och oroar mig för hur hösten kommer att se ut för min del, kommer jag in eller inte? Fjärde reserv, jag kommer att komma in. Fjärde reserv... jag kommer inte in. Vad ska jag göra om jag inte kommer in? Vad ska jag göra om jag kommer in för att motivera mig så pass mycket att jag får tre fantastiska år? Det är så herrans mycket som snurrar i huvudet. Jag är dessutom inne på sluttampen på jobbet, vilket på ett sätt känns rätt skönt men eftersom hösten än så länge är oklar hade några jobbdagar till inte gjort något men ja.. Det går liksom inte att bara ha det enkelt.. funderingar, oro och tankar om framtiden avlöser varandra i mitt liv och oj vad less jag blir ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0