TRISTESS

Idag har jag dött minst tio gånger. Jag har haft så himla tråkigt att det inte är sant åt det. Jag har inte gjort någonting förutom, skjutsat anton från körunda, släppt ut hunden och varit och handlat, resten av dagen har jag spenderat i den tropiska hettan inomhus i sovrummet. Henkan är nämligen magsjuk så jag undviker kontakt med vardagsrummet. Har svettats och suckat över hur tråkigt livet är just idag, jag visste att de skulle bli såhär så fort jag blev ledig. Har fördrivit dagen med att titta på en film på datorn, kollat facebook 100 ggr och pratat med mackan i stort sett hela dagen (vilket i och för sig alltid är trevlig). Har också skypat med Jessica och ja kollat när hon äter frukost och beklagat mig hos henne. Tjejerna jobbar eller är på andra partyn så jag ska dra på någon äckligt tjejig film och dö tio gånger till, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0