Goda vänner växer inte på träd.

Jag är så fruktansvärt tacksam, varje minut av varje dag, hela tiden. Det finns ett gammalt ordspråk som lyder; Lycka är att ha en vän. Och jag har massor. Inte ytliga vänner som kommer och går utan riktiga vänner som består, i alla lägen, alltid. Vänner som är pålitliga, charmiga, intellektuella, roliga, ärliga, generösa, snälla, positiva och modiga, människor jag är stolt över mest hela tiden. Vänskap är vackert. Det går inte att jämföra kärlek med vänskap även om de i många avseenden faktiskt går hand i hand. Jag har lärt mig mycket det senaste året. Jag har lärt mig att inte ta vänskap för givet men även att riktig vänskap är vänskap som håller trots hundratals mils avstånd och mindre tid till varandra, kärleken för varandra är alltid densamma. Vänskap är inte alltid lätt, det är precis som med kärlek, it has it's ups and downs, något som är nödvändigt för alla livslånga och viktiga relationer. Jag är lyckligt lottad i livet, och det är så man måste tänka när livet är surt ibland. Jag har underbara tjej kompisar att prata, gråta, skratta, festa, skvallra, lyssna, prata, dricka vin och göra så mycket mera med. Jag har underbara kill kompisar att busa, brottas, skratta, festa, prata, lyssna och umgås med. Tjejkompisar som ger mig goda råd och stöd när det behövs och killkompisar som får mig att se saker ur andra perspektiv och känna mig speciell. Mycket mer än så i livet kan man egentligen inte behöva. Jag har också lyckan att ha en underbar pojkvän som är en vän i sig, en stor fantastisk familj.. syskon, mammor, pappor, svärföräldrar, svägerskor, svågrar och släktingar. Jag älskar er allihopa mer än ni någonsin kan tänka er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0