Vardagsrum i förändring

Idag har det fixats i stort sätt hela dagen med att möblera om vårt vardagsrum, få in nya möbler, ut med de gamla, tvättat sofföverdrag och såklart dammsuga dammråttor lika stora som en halv linjal som gömde sig bakom soffan... Nu har vi iallafall fått upp den nya soffan och fåtöljen och våran gamla soffa befinner sig på en släpkärra som jag hoppas håller sig långt borta här ifrån, imorgon ska den dumpas på tippen och jag kommer göra glädjehopp när jag ser soffan i den enorma containern, jag hatar den. Så galet skönt med ny soffa och en gosig och stor fåtölj, nu får vi plats ännu fler i vårat vardagsrum! Så fort de nya överdragen kommit hem ska jag visa före och efter, det är en stor skillnad, jag är suuuuper nöjd.

Igår städade som sagt min syster här hemma hos oss, de vart fint och var värt varenda liten krona! På kvällen kom tjejerna hit en stund och vi satt bara och pratade och åt godis och så sa vi hejdå, för några veckor framåt. När tjejerna hade gått hem gick jag över till Joppe och drack vin med grabbarna och åt en till hemmagjord/smookey/amerika inspirerad hamburgare som vi hade ätit till middag. När jag senare skulle lägga mig hamnade jag i ett enorm matkoma, de var de värsta jag varit med om. Jag ville bara spy, bokstavligen. Jag har aldrig ångrat en matbit så mycket i hela mitt liv, fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0