Christmas 2010

Jag har haft en helt fantastiskt jul! Jag är så otroligt tacksam över att ha en sådan fantastisk familj men också över mina underbara vänner. Julafton spenderades enligt tradition först hos familjen Palm för julfrukost och lite paket, sedan Kalle, julbord och tomte påhälsning hos mormor med familjen och sist fika, paketöppning och spel hos familjen Johansson. Min Julafton kunde inte bli bättre, klart jag skulle föredra att spendera en hel dag med hela tjocka släkten samlad på bara ett ställe men när det inte går, då får man göra det man kan för att göra det bästa av situationen.
-------------------------
Juldagen spenderade jag hemma i soffan framför tv'n med julgodis och filmer men också med Henkans lillasyster, vi spelade WII spel, dansade så mycket att jag har träningsvärk i magen idag. Runt middagstid kom Jess över och vi åt middag ihop (Jansson utan firre, köttbullar och prinskorv) som Jessica hade med sig, till det förtärdes också vin. Sen gjorde i oss i ordning länge tillsammans. Vi åkte sen till Adde och Sandro för förkrök med grabbarna och ja det var trevligt med undantag för vissa redan förutsedda tvister. Förkröket slutade tidigt och vi drog till "metropolen" för dans och mera dricka. Dansade, drack, skrattade, pratade och dansade ännu mer till strax efter två, då begav det sig hemåt efter en enligt mig rolig juldag.
-------------------------
Annandag Jul, bakis, bakis, bakis. Soffan hela dagen, pizza, Jessica kom över en snabbis och sen hem till pappa för julmiddag igen. Det blev återigen julmat och nu börjar jag faktiskt bli less (imorgon är det rester från jul på jobbet också till lunch, suck..). Sen har jag bara packat upp julklappar och spelat lite spel.
Imorgon blir det jobb, hela långa dagen. Tisdag är helt oplanerad dag och onsdag är det skolarbete som gäller, torsdag är det jobb och fredag, nyår. Hoppas att alla haft en lika fab jul som jag, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: mickis

VADÅ BÖRJAR BLI LESS???? man kan aldrig bli less på julmat!!!

2010-12-27 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0