En dag med lilla lillasyster

Fyra timmars sömn, as seg/svår tenta och sen hem.. för att tvätta med mamma och lillasyster. Bjöd även damerna på fika medan maskinerna gick och när det var dags för mamma att åka hem så ville lilla lillasyster inte åka med så hon var kvar här hela eftermiddagen och kvällen, vi bakade och sen så lagade jag gourmet mat som hon ville ha "fiskpinnar". Skjutsade hem en nöjd och glad lillasyster som sa "Det är så kul att ha en gammal storasyster, då får man hitta på så mycket kuliga saker". Vadå gammal?! Men men.. i hennes ögon är jag nog det. Det är så otroligt stimulerande med barn ibland, med barn bara släpper jag allt, jag älskar dom, jag älskar min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0