En inte så god morgon

Godmorgon eller ja... för mig är det inte en god sådan. Jag förstår inte, jag kan inte sova på nätterna.. jag ligger och vrider och vänder på mig och kan inte somna, i natt var klockan 03.17 senast jag tittade på klockan. När jag väl somnar så vaknar jag och då har jag sovit så dåligt att jag inte knappt vet om jag varit vaken eller sovit? Och när klockan ringer, ja då känns det som jag precis somnat.
Idag blir det iallafall skola till klockan fyra, lååång och seg dag, men det är bara att vänja sig för nästa termin ser alla mina dagar ut såhär skillnaden då är att kursen den gången är jätte rolig och den här.. mindre rolig? Imorgon är det skola och sen glöggkväll med min gamla gymnasieklass hemma hos min gamla mentor och på fredag och lördag kväll, då jobbar jag. Fullt ös med andra ord, när ska jag hinna träffa Jesse Pesse?! Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0