"Jullov"

Åkte till skolan i morse, dock fick jag ta bilen, vartannat tåg tidigt på morgonen var inställt och jag orkade verkligen inte spendera hela dagen på ett tåg. Det var inte så mycket bättre ute på vägarna såklart men jag kom iallafall fram, endast tio minuter sen. I skolan hade vi gästföreläsning, fikade med julmust, kaffe och mackor och så pratade vi om nästa termin, ny kurs. Jag längtar verkligen till nästa kurs, helt sjukt mycket! Nästa termin ska vi läsa medieteknik och när vi pratade om kursen idag så kände jag verkligen hur ett leende infann sig i hela mitt ansikte, det ska bli så galet kul! Html-koder, java, flash, grafisk deisgn, interaktiva medier, photoshop, dreamweaver, illustrator m.m. Jag ska inte tjata mer om det, men åh så kul!

Efter skolan åkte jag hem och råkade somna, Henkan var sen hem så det blev provisorisk middag. Efter middagen har jag fortsatt jobba på min julstämning och därför bakat "skumtomte fudge" väntar spänt på resultat, hoppas det är gott, skumtomtar är ju gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0