The year that passed by, 2010.

Det är ingen hemlighet att slutet av 2009 inte direkt var mitt år så inför år 2010 hade jag inte speciellt höga förväntningar. Firade in år 2010 med vänner som kommit att spela extremt stor roll i mitt liv, människor som räddade mig mitt i all misär jag upplevde 09. Under året 2009 insåg jag mina brister, jag började att se mina begränsningar och under 2010 så tycker jag att jag kan säga att jag har hittat mig själv, på riktigt. Jag vet vem jag är och vad jag vill och jag har äntligen hittat rätt. Jag har påbörjat en utbildning som jag verkligen trivs med och jag känner verkligen att livet är påväg i rätt riktning. Jag känner mig tillfreds med mig själv och det liv jag valt att leva och jag har lärt mig att acceptera att det blir vad man gör det till. Jag vet vad jag står för och att jag kan nå hur långt som helst, bara jag själv vill. As for memories, det har skapats en hel del. Jag har haft ett fantastiskt år med många underbara människor, nya som gamla och vi har delat många fina stunder tillsammans. Jag har lärt mig att aldrig ta vänskap för givet. Vänskap är ett förhållande, precis som vilket som helst och vänskap behöver vårdas precis som en relation. Jag har äntligen hittat min plats bland mina vänner och jag känner mig mer hemma än någonsin förut. Livet går alltid upp och ner, vissa stunder är sämre än andra helt enkelt, men när livet är som värst, då gäller det att känna sig själv och under 2010 har jag lärt känna mig själv, inget mera sökande, det känns otroligt. Det nya året kommer jag att fira in med mina bästa vänner och min pojkvän, alla mina vänner på samma ställe, det kan inte bli bättre än så. För år 2011 har jag inga direkta löften förutom dom sakerna man lovar sig varje år, sen finns det några till, men dom måste verkligen slå in, så de förblir hemliga.

Grabbarna, Stina och jag åkte på kryssning, party!

Clara tog studenten!

Jag, Tamara och Jessica hade en redig onsdagsfylla...

Spendera Midsommar med Adde, Tessan och Bulan på balkongen hemma hos oss

Partykvällar på Freja!

London med en del av familjen


Halloween spenderades med fina vänner och utklädnad


Marcus fyllde 20 och firades med party!


Jessica och jag hade stort lussebullsbak


Julbord på Utö, ny tradition


New York med tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är klok :)

2010-12-31 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0