Busy, busy.

Uwwäähh.. jag är så trött att jag bara vill dö! Har varit fullt ös hela veckan! Skola, plugg, studiebesök, tenta, mera plugg och ja övriga aktiviteter. I torsdags var det en lång dag i stan, efter skola och lite shopping så var jag med några ur min gamla gymnasieklass på glögg-eftermiddag/kväll med vår gamla mentor Mia-Lena och så var favorit Lucia och rektor Hasse där, mysigt som attans! Jag är så glad att jag fått ha Mia som mentor, världens bästa sådan, fantastiska hon. Igår jobbade jag iallafall till 21, drog sen till Adde och Sandro på inflyttningsfest, och var hemma någon gång runt två tiden, drack knappt något eftersom jag klockan stod ställd på 06.45 idag, jobb till 16.

Nu är jag hemma, vi ska åka och hämta mamma och dom klockan sju för att åka och äta thaimat tillsammans. Nu väntar jag på Sandro som kommer vilken minut som helst, smidigt att ha Adde och Sandro så nära. Vi höres! Puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0