En update från sal MA755

Jag är så himla trött idag! Det var riktigt, riktigt svårt att komma upp i morse! Men nu sitter jag iallafall i skolan tack vare att jag fattade det kloka beslutet att köpa en kaffe påväg upp till föreläsningen, annars hade jag nog legat helt utslagen på bordet framför mig. Idag har jag dock väldigt svårt att koncentrera mig och att lyssna på det som föreläsaren säger, ibland har man bara dagar som dessa. Idag ska jag först köra klart den här föreläsningen i 50 minuter till, senare ska min produktionsgrupp sitta kvar och jobba med våran uppgift. I morgon blir det också skola, trots att vi egentligen är lediga, vi ska filma vårans "informationsfilm" får ta ut den ledigheten på torsdag istället, min födelsedag, de kan ju passa bra.

Jag har inte allt för mycket intressant att skriva idag. Igår var jag, mamma och alva i Haninge för att jag skulle kolla på klocka som jag vill ha i present. Jag var ute efter en guldig D&G klocka och det blev istället en väldigt stor silvrig Guess klocka, så det kan gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0