Kärlek i en fotoautomat i Bryssel.

Snodde en bild från My's blogg, den underbara fotoautomat bilden från Bryssel! Jag älskar den här bilden, den visar precis hur vi är, glada, knasiga och lite kaous. Historien bakom den här bilden är rolig; Vi skulle ta tunnelbanan från hotellet till EU området och jag fick syn på en fotoautomat och fick den briljanta iden att vi skulle klämma in oss där. Så det gjorde vi, fem tjejer i en ca 1,5 x 1,5 meter stor fotoautomat. Problemet var ju egentligen inte att få in alla utan att få plats med alla i linsen. Vi fixade och trixade länge.. flyttade runt, intog olika positioner och tillslut hittade vi ett sätt att få plats med alla, det innebar att man fick sitta/stå på varandra. Alla fick vara blickstilla när vi hittat rätt position. Där stod vi helt stilla och kom på att någon måste trycka på knappen på skärmen, det blev jag, därav suddigheten. Den här bilden är så ärlig, den är så oss, det är så mycket glädje och så mycket kärlek, det är det fortfarande!

Kommentarer
Postat av: milla

Hej!

Letar efter bilder på dig - når dig inte - finns du här? Vi vill ha bild!!!!!!!!!!!! Gärna den svartvita::::: men högupplöst!/mia-lena

2010-02-03 @ 15:21:42
Postat av: Tilda

Haha är du inne här och letar efter mig också! Jag får väl skicka en bild till dig då!! Tar en svartvit bild, hatar bilder!

2010-02-04 @ 00:49:49
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: My

Så du lyckades se den, Den är ju bara allt för snygg :)

2010-02-04 @ 14:24:53
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0