Måndag morgon

Godmorgon! Sitter på tåget in till skolan. Den här veckan har jag mycket skola, mycket att göra i skolan och mycket att göra efter skolan, det råkar nämligen vara tentavecka. Tentaveckan denna gång innebär två examinerande seminarium, ett seminarium på eftermiddagen idag och ett seminarium på onsdag förmiddag, tentaveckan innehåller denna gång även en inlämningstenta till på fredag, så det blir mycket jobb denna vecka. Idag åker jag dock till skolan tidigare, väldigt mycket tidigare då vi ska arbeta med våran reklamfilm innan seminariumet börjar, härligt!

Ska även ta tag i mig själv denna vecka. Förra veckan var jag inte direkt någon kanon flickvän, jag tror inte jag lagade mat någon dag och jag hade inte rört dammsugaren en enda gång under hela veckan när jag dammsög i lördags... allt jag gjorde var att ligga i sängen och sova och stirra i taket, det var liksom lättast så. Trots att jag spenderade hela min vecka i sängen och kanske gick ut sju gånger på hela veckan så sov jag inte mer än tjugo timmar totalt på hela veckan.. Nu ska jag återgå till vardagslivet igen, ta nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0