Torsdag 25/2 - 2010

Jag har faktiskt börjat tröttna på OS nu! Jag har spenderat flera timmar varje dag i snart två veckor med att titta på just OS men nu börjar det bli segt och lite halv trist.. ljudet de skrikande kommentatorerna jagar liksom efter mig. Ni tänker säkert, byt kanal? Det går liksom inte efter som min sambo är helt besatt av att följa varenda liten tävling i OS just nu och därför kan jag inte byta kanal och i sängen kan jag inte ligga för då somnar jag.

I morgon ska jag åka och shoppa, ska köpa vardags stövletter, någonting att ha på begravningen näst nästa vecka, underkläder och lite annat och sen ytterligare lite mer. Nu ska jag läsa min bok "Gucci Krigen" och gosa med Rocky/Pokemon/Plutt/Sötnos, världens finaste hund medan vi väntar på Peter och Carina. När dem kommer hem så blir det till att åka hem och lägga sig i sängen och somna till något tjejigt, galet sugen på Sex and the City!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0