Torsdag

Nu sitter jag hemma vid bordet och pluggar efter att ha städat hela dagen, usch det var riktigt jobbigt men det var något jag var tvungen att göra! Nu har jag bara köket kvar, där ser det ut som ett bombnedslag men jag antar att det blir helgens projekt tillsammans med lister i hallen, tömning av Strandvägen, städning av garderob, massa plugg och fira Mickis som fyller 20 på söndag!

Det händer väldigt mycket just nu och jag bara älskar det! Jag har blivit helt besatt av att följa OS vilket resulterar i max fem timmars sömn varje natt, men det är bara OS vartannat år! I dag jobbar B över så jag är själv, skönt när jag måste plugga! Senare ska jag träffa Mickis och bara hänga, vi har inte gjort det på riktigt länge så det ska bli super mysigt! Men nu måste jag sätta igång. Puss!

Kommentarer
Postat av: mickis

fan vad dålig du är på att uppdatera!

2010-02-24 @ 09:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0