Welcome life

Nu börjar jag sakta men säkert känna mig som en människa igen. Igår åt vi middag hos mamma och under middagen pratade vi massor, det var skönt. För första gången på hela veckan kände jag att jag kunde skratta lite igår kväll utan att känna mig dålig eller illa till mods. Igår kväll tittade vi på melodifestivalen med adde och therese och drack lite vin till det, mysigt.

Idag ska jag plugga... har inte gjort det på hela veckan, samma sak med städningen så det finns en hel del att göra! Städningen blev jag iallafall av med igår.. men pluggandet kvarstår, den här veckan har jag så mycket i skolan att det svämmar över. Jag lever dock på en grej och det är att min bästa vän kommer hem på onsdag, jag saknar verkligen henne, min fina Mickis, tre dagar kvar till vi står på Arlanda och kramas, galet vad det kommer att kännas bra!

Kommentarer
Postat av: mickis

ah, sa go du ar <3 alskar dig!

2010-02-15 @ 07:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0