Städa, städa, städa, plocka, fixa.

Kul att det är jordens snöstorm ute! Skulle filmat på gärdet idag med några kursare till vår produktionsuppgift (reklamfilm) men att stå på den där enorma gräsmattan och filma i snöstormen hade nog inte varit spec bra för kameran, oss eller den stackaren som skulle försöka göra sig hörd och förstådd framför kameran så det blev inte så. Tänkte då att jag istället skulle åka in till stan och shoppa lite så jag gick och la mig en timme till och vaknade nio och skulle då dra iväg, tittar ut och konstaterar att det är världens snöstorm ute... inser att jag INTE har någon lust att sitta fast i pendeln idag igen om jag verkligen inte måste. Så det blir stan i morgon istället, ska också ta en 20 års lunch med Mikaela då verkar det som.

Idag har/ska jag bara plocka och fixa med en massa saker. Har börjat städa hela lägenheten så den är fräsch och snygg inför helgens festligheter. Har inte heller någon större lust att storstäda i morgon på min 20 års dag så det fick bli dagens jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0