Det är inte lätt när det är svårt...

Jag lovade mig själv att tänka efter detta år, att undvika onödiga misstag och att inte handla först och tänka sen.. jag har redan gjort ett misstag jag kommer få ångra länge, så otroligt onödigt, så dumt att jag ångrade det sekunden efter. Varför gör vi saker som vi egentligen är medvetna om är fel? Det är riktigt typiskt mig, jag antar att förnuftet inte alltid är de starkaste. Jag hatar att ångra.. jag gör nästan aldrig det.. jag ser inget i att ångra det som redan gjorts, men denna gång är annorlunda, det går inte att inte ångra.

Jag kan inte sova.. imorgon ska jag ringa M, hon förstår alltid mig när det handlar om sånt här. Kanske har vi båda gjort misstag, kanske känner hon mig allt för bra.. det är bra med henne, hon hör vad jag känner direkt, det behövs inga förklaringar, inga känslor eller ord, det behövs ingenting, det är så enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0