Did I throw it away?

Jag ringde Mick idag.. jag tror hon kände desperationen i min röst för några timmar senare plockade jag upp henne i ett snöigt Västerhaninge. Vi åkte direkt till Coop och laddade upp med en massa gottis, ni vet sånt där som man verkligen behöver? Cola, cola, chips och chips, hemma kom det fram en vinflaska också, nu har vi det bra tillsammans. Vi sitter i min soffa hemma, vi har tänt en massa ljus överallt.. vi tittar på Gossip Girl och pratar en massa.. en äkta tjejkväll. Vad pratas det om? Killar, killar, killar, relationer och ja sa jag killar?  Känns som vi kan bli sittande här väldigt länge, men det gör mig ingenting, vi träffas inte allt för ofta, så jag vill njuta av varje sekund jag får med henne, det är bara så det är. Imorgon blir det dock uppgång tidigt, jag och Alva ska till Globen för att gå på Disney on ice, hon fick det i 5:års present av mig och imorgon är det dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0