fredag

Hej hej! Idag började jag skolan, eller jag åkte till skolan för att registrera mig på min nya kurs, det kändes bara så himla bra. De gick så fort att åka till skolan att jag knappt kunde förstå det själv, jag hann åka dit, vara där och sen hem på tre timmar, helt otroligt.. det var endast min tur resa till Gävle förut! På tisdag börjar skolan.. första föreläsningstillfället och det ska bli riktigt roligt. Jag gillar redan Södertörn jätte mycket, lokalerna är fräscha, biblioteket är grymt och det är lagom stort och lagom nära, detta kommer bli great.

Har uträttat en massa ärenden efter skolan idag och sedan pluggat lite. Ikväll har vi haft soffkväll med Let's dance och American Pie 2. Riktigt skönt efter en ganska jobbig vecka med mycket elände. Idag/imorgon (klockan är efter tolv) så fyller ju som sagt stina år så hon ska firas med dunder och brak och jag är riktigt nöjd med min och johans present fast jag är osäker på en viss sak, dock lätt åtgärdat. Imorgon på dagen blir det en massa fix hemma, har en lista med saker som ska göras. Garp fråga mig om jag ville åka till Farsta med honom och Marcus också så jag kanske gör det, jag har en viss känsla som säger mig att dem kommer att behöva min hjälp! Men nu är det sova.. lång dag imorgon! Vi satsar på att gå all in. Förfest, fest och efterfest, de vore något, tror aldrig jag klarat mig igenom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0