Last days

Nu kör jag en tråkigt update men jag tänker bara berätta vad jag haft för mig de senaste dagarna. I tisdags var det skola och shopping, sen sov Stina hos oss. I onsdags gick vi upp tidigt och drog på roadtrip till Gävle, jag och stina. Stina shoppade och jag gick i skolan.. sista dagen, härligt! När Stina shoppat upp allt för mycket pengar så mötte jag upp henne och vi gick och åt lunch. Styrde sedan kosan mot Stockholm igen. Vi hamnade självklart i rusningstrafiken så det tog lika lång tid från Gävle - Sthlm som från ena sidan av stan till andra. Vi stannade i SKHLM shoppade lite mer, eller Stina gjorde. Sedan åkte vi till Heron och gick och såg Avatar 3D. Vilken upplevelse, det var helt sjukt häftigt och filmen helt sjukt bra! Efter det åt vi lite till, snacka om att vi åt precis hela dagen! Vi åkte sen hemåt, droppade av Stina hemma efter måååånga underbara timmar med gullungen, de vart lite tomt när hon försvann... Kom hem och slocknade på 10 sek.

Idag var det min lediga dag den här veckan så jag tog sovmorgon sen plockade jag, skrev listor, kolla in webshoppar och försökte få ordning på en massa inköp till lägenheten och började även att planera min 20 årsdag som jag inte har en aning om hur den kommer att bli. Nu tänkte jag sova, imorgon är det skola igen.. efter det ska det städas och organiseras. På lördag tror jag att jag åker till IKEA och bränner en massa pengar, det är iallafall tanken men vi får väl se, annars ska jag måla och slipa bord i helgen! Målet är att få ordning på den här lägenheten ASAP. Kanske blir det utgång i helgen? Det vore kanske lite mysigt, eller? Och just det, idag köpte jag två rosa sittunderlag ett till mig och ett till stina, de är galet rosa och helt perfekta att ha i ishallen för att slippa träsmaken! Allt som saknas är värmeslinga i dem, men om vi lämnar in dem till Emil och Marcus tvekar jag inte på att dem kirrar det, right ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0