Lördag kväll

Ikväll var jag Henkan, Adde och Tessan och såg på "Snabba cash", jag tyckte filmen var super bra, och Joel Kinnaman är ju bara så fruktansvärt snygg! Efter bion åt vi mat, sen åkte vi hem... kom hem till världens absolut kyligaste lägenhet, jag funderar ärligt talat på om den här föreningen har råd med värme till lägenheterna.. Hallå!? Vakna det är -15 grader ute, brassa på med lite mer värme för fasen!! Just nu ligger jag under duntäcket och fryser så fruktansvärt mycket, har tänt mängder med ljus i sovrummet nu och stängt dörren i hopp om att få upp lite värme i det här rummet... kom igen nu då, jag är ju fullt utrustad med strumpor, mjukisbyxor, tjocktröja... nästan så jag ska hämta vantar och mössa också.

I natt låg jag vaken och tittade på "Coco före Chanel", gud vilken underbar film, helt fantastiskt vacker. Nu ska jag se på dokumentären "September Issue" som handlar om skapandet av Vouges tjockaste September tidning någonsin (år 2007). Om redaktionen och den otroligt spännande Anna Wintour. Jag älskar filmer som dessa, mina modefilmer och mina modeserier, de finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0