Lunch dejt

Jag hatar att åka tåg, det är verkligen inte alls kul, pendla suger rent ut sagt! Idag är det inte direkt roligare att vara pendlare, det är så mycket förseningar i kollektivtrafiken idag att det är helt sjukt. Jag åker tre tåg till och från skolan och inte något tåg har gått som det ska idag. Nu sitter jag på tåget hem igen och vi är redan tjugo minuter försenade, det är så låååångsamt.

När jag är i Nynäs (dvs om jag ens kommer dit) då ska jag direkt gå till centrum för lunch med Stina på konditoriet. Det ska bli mysigt och så råkar jag ju vara grymt hungrig!
Jag på tåget just nu.. fasen vad mitt hår är självlockigt nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: JD

fint är det också!

2010-02-10 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0