Proud to be me

Det är inte allt för ofta som jag är stolt över mig själv. Men idag skulle jag faktiskt vilja påstå att jag är det. Jag har tagit tag i allt det som jag dagligen går och skjuter på för att jag rent ut sagt hatar det. Jag har bytt sängkläder, pantat flaskor, slängt glasflaskor, tvättat allt i tvättkorgen, städat hela köket grundligt, organiserat om i köket, rensat, dammsugit överallt, betalat räkningar, rensat kylskåpet, storhandlat och packat upp sista kartongen med köks saker. Storhandlade ju som sagt, handlade för hela veckan. På torsdag fyller jag år så tills dess har jag inte handlat något för då hoppas jag bli bjuden på något gott. Till på fredag har jag köpt massor med gott för då kommer ena halvan av Henriks familj hit på middag. Till på lördag har jag köpt en ENORM mängd med mat.. det finns just nu en salig blandning av konstiga och mindre konstiga saker i vårt kylskåp till veckans festligheter, gud vad roligt det ska bli!

Det jag gjort idag låter säkert inte jobbigt och det var det inte heller. Men jag är en sån där person som är mycket väl medveten om vad jag måste göra, men skjuter på mer och mer och mer hela tiden. Idag tog jag tag i dessa saker och för det är jag stolt. Vet ni vad det är bästa är? Det var inte ens jobbigt, varken mentalt eller fysiskt.. inte alls, snarare roligt! Nu vänter sushi middag som en slags belöning, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0