Tjo och tjim!

Igår var vi ute en sväng jag och Elsa, sen mötte vi upp Stina på Telegrafen. Det var halv mycket folk, mycket folk som dansade och enligt mig, skit bra musik!! Vi åkte dock hem tidigt eftersom Stina skulle jobba och Elsa hade jobbat hela dagen. Dessutom har vi en extremt viktig bowlingmatch ikväll! Dagens planer ser ut som såhär: Ner packning av julpynt, sätta upp lite tavlor mm, påbörja projekt "göra klart hallen", få upp gardinstänger, ställa upp ett provistoriskt matbord i vardagsrummet. Efter att jag gjort alla tråkigheter så ska jag laga mat och sedan möta upp några älskade damer på Rim Nam för thai mat (inte jag som lovar att laga kött hemma) och sedan bir det bowling på hög nivå. Två lag, tävling. Hoppas verkligen något av allt min svärfars tjat om sträckta armar, blicken osv har fastnat så mitt lag vinner, eller att allt bowlingnötande på Wii på julafton har gett mig någonting..

Kommentarer
Postat av: els

Jag har också fått lite bowlingtips under mina dar, hoppas de är i nivå med dina ;) Höhö! Det blir spännandet det här ;d

2010-01-09 @ 17:10:19
Postat av: Tilda

HAHA uppenbarligen var inte mina tips i närheten, blir spö på svärfar imorgon! PUSS

2010-01-09 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0