Today

Jag är så trött på allt just nu att det inte är sant, men jag vill inte vara det, jag leer och låtsas som ingenting.. det är alldeles för påfrestande för mig själv och andra om jag går runt och är sådär ledsen som jag kan bli ibland. Istället försöker jag hålla mig sysselsatt hela tiden så jag slipper tänka och fundera, det funkar faktiskt rätt bra. Dock sover jag fruktansvärt dåligt på nätterna, det har jag gjort sen nyårsafton.. vaknar och kan inte somna om, vrider och vänder på mig och vaknar av allt, sover oroligt, följden av det? Jag är trött precis hela tiden!
Idag var skolan inställd, lite typiskt faktiskt. Tänkte ta på mig långkalsonger, mjukisar, ordentliga skor och sen tänkte jag gå ut och gå en powerwalk! Rensa huvudet och hålla mig sysselsatt, det blir nog bra. När jag kommer hem ska jag plugga lite och ikväll ska jag och Henkan se på en film som jag hyrde igår, super mysigt, längtar redan.
Hoppas alla får en bra dag därute, att ni njuter av livet och att ni mår bra. Puss mina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0