Update

Igår var vi på middag hemma hos Peter & Carina med Henriks syskon på pappas sida. Först fick vi goda snittar och bubbel. Det blev senare middag bestående av oxfile, hassebackspotatis, sallad och en massa olika såser. Till efterrätt fick vi kladdkaka, glass, grädde och bär. Allting var som vanligt väldigt, väldigt gott. Efter mat och gott så spelade vi Nintendo Wii hela kvällen. De blev en himla massa tennis (så pass mycket att Henkan idag har tennisarm), de var olika formationer, singel spel osv.. jag vann nog bara en gång, men bättre det än ingenting. Idag har vi inte gjort något mer än städat och plockat. Jag hittade trots att jag städat tre gånger sen nyår fortfarande lite skräp från den blöta natten. Hittade också spritflaskor, ölburkar och andra konstigheter i min handväska som stått brevid sängen sen juldagen antar jag, mackan det är din öl antar jag, come get it. Ikväll har vi tittat på film och gossip girl. Nu är det sprängaren som gäller och sedan ska vi se klart baksmällan, den är bara så kul.

Imorgon blir det skola, åh vad jag längtar till 20de när skiten i Gävle är slut, när det tar en timme att åka till skolan och när man inte behöver räkna bort en hel dag för att man ska gå i skolan tre timmar. Hoppas min nya telefon kommer imorgon, hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0