Vad är det för dag?

Godkväll! Vi tog sovmorgon i morse, vi var fortfarande trötta från nyårsafton och ja det är vi nog faktiskt fortfarande! Efter den långa sovmorgonen åkte vi till Haninge, gick på Bauhaus och hämtade skruvar till vår duschvägg, sen påbörjade vi min telefonjakt. Vi började på elgiganten men slutade sen på tre i haninge, det blev en Iphone för min del, nu kommer jag vara fattig ett bra tag men jag kände att jag fick en bra deal ändå så det är bara se glad ut. På onsdag landar den hemma hos mig, tills dess är jag halvt telefonlös, känns halv roligt men det är bara gilla läget. Så vad gör alla ikväll? Vi är fortfarande trötta och sega så vi ska bara spela spel hela kvällen och äta en massa onyttigheter. Just nu är vi hos Nettan och Palle, Henkan och Anton lirar NHL 2010 och det låter väldigt mycket, antar att dem har väldigt kul ;) Ha en trevlig kväll, oavsett om det är spel, party, film eller soffhäng som gäller, puss!

Kommentarer
Postat av: Black Sugar

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?



God fortsättning!

2010-01-02 @ 21:11:22
URL: http://blacksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0