We used to rule the world

Jag är så fruktansvärt ledsen, besviken och arg. Tack för ingenting. Det gör mig så ledsen att du gör som du gör, att jag inte betyder mer än såhär för dig.. Att det är så enkelt för dig att bara inte bry dig, att låtsas som inget spelar någon roll, eller kan det vara så illa att du faktiskt inte bryr dig på riktigt? Efter allt jag gjort för dig känner jag att det vore mer värdigt om du spottade mig i ansiktet och bad mig dra åt helvete, än det du gör nu.. Jag har gjort allt för dig, insåg nu att jag kanske inte ens var vatten värd för dig, kanske var allt bara ett falskt spel från din sida? Säg mig, vad gjorde jag för fel? Vad gjorde jag för att förtjäna det här? Jag har så många frågor.. så lite svar.

Trots det finns du för mig.. i mitt huvud varje dag, ofta. Vänner är vänner, det finns få av dem, du kommer alltid att vara min, det kan jag inte göra något åt. Du gör det inte för att såra, du gör det inte för att vara elak, du gör det bara för du inte vet vad du ska göra.. Det gör dock ont att veta att du vet att det är såhär jag känner, att du vet att det inte spelar någon roll vad du gör, att du vet att du sårar mig och att du vet att du alltid kommer att betyda väldigt mycket för mig... och att du trots allt detta inte kan göra någonting. Det gör ont, jag tappar lusten, jag är på väg utför igen, jag orkar inte.. rädda mig.



Kommentarer
Postat av: jess

vad har hänt vännen... hör av dig =(

<3<3

2010-01-05 @ 03:36:29
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0