En dag i Grava

Fasen vad skönt det har varit att vara ledig idag! Såhär långt idag har jag bara hunnit ligga på en strand och solat och badat med Tessan men mer ska det hinnas! Jag och Tessan tog bilen och handlade matsäck imorse och åkte sen ut på kärringboda och parkerade bilen och gick sen ner till Grava där vi låg i cirka fyra timmar, sen skjutsade jag Tessan till tandläkaren och själv åkte jag hem. På väg hem åkte jag förbi jobbet och kollade så min ena "klient" som jag är kontaktperson för hade fått hjälp med allt och att komma till rätta, det hade skett så jag åkte fort hem! Nu har jag svarat på mail och lite sånt där och ska sätta igång och städa lite i någon timme. Till middag ikväll blir det räkor på rökeriet med fina vänner och henkan och till det förhoppningsvis ett glas vin, eller två! Imorgon jobbar jag igen och lördag.. och söndag men men, det var skönt att ladda upp batterierna en dag iallafall.

Bjussar på en kul bild från New York! Detta är Wallstreet tjuren och mina fina vänner, jag skrattade så jag grät när den här bilden togs.. inte bara pågrund av att dessa två gick fram och bara posa på detta sätt med denna trots att det stod 100 turister till och titta utan för att detta blev en ny trend. Gamla käringar och äldre damer börjdade gapskratta och sen körde dom samma sak.. helt sjukt blev allt! "I'm just gonna go there and grab them" sa en tant, skratt!

Kommentarer
Postat av: m

härligt me lite ledighet :) även om de bara va en da. fin bild me;) de var en bra dag de!! :D

2010-07-08 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0